Prodej nemovitostí: oslovit kupující pomáhá i Facebook
Poslední dobou jste si asi všimli, že využívám ve větší míře sociální sítě. Kromě Facebooku jsem aktivní také na Messengeru nebo Instagramu.
Facebookovou propagaci jsem používal již dříve, ale nezvolil jsem úplně ideální cestu. Poslat peníze a kliknout na tlačítko propagovat, to vážně není pravé ořechové. Výsledy v podobných případech nikdy nejsou podle představ. Tak jednoduché to opravdu není.
Při prodeji nemovitostí je zcela nezbytně nutné nastavit prodejní kampaň na míru.
Facebook totiž díky obrovskému množství dat, které mu denně poskytujeme, nebo která sám získává z naší každodenní aktivity, nabízí zajímavé možnosti cílení reklam.
Facebooková reklama v rukou profesionála
Proto jsem se rozhodl tuto činnost svěřit profíkovi Davidovi Staškovi, který se reklamě na Facebooku věnuje již šest let. V roce 2017 získal, jako jeden z mála v České republice, certifikaci od samotného Facebooku.
Celkem svým klientům úspěšně proinvestoval přes 40 milionů korun. V posledních letech se tento profesionál v oboru zaměřuje na facebookovou reklamu v oblasti realit. O propagaci na sociálních sítích se stará těm nejlepším realitním makléřům v České republice.
Jsem protovelmi rád, že poslední tři měsíce úspěšně pomáhá prodávat domy, byty a pozemky také mně.
Demografické údaje u prodeje nemovitosti
Na sociálních sítích se tak společnými silami snažíme oslovit potenciální kupující podle různých demografických údajů. Například na základě vzdělání, zaměstnání, vztahů, nebo na základě životních událostí.
Cílení lze využít například při prodeji drahých nemovitostí, kdy se můžeme zaměřit na podnikatele, dobře placená zaměstnání, vysokoškolské vzdělání apod. Při prodeji větších bytů či menších rodinných domů můžeme cílit na čerstvě zasnoubené páry,případně na páry s malým miminkem, u nichž můžeme předpokládat, že pravděpodobně budou brzy řešit vlastní bydlení. V případě menších bytů pak lze naopak při zadání reklamy cílit na svobodné či rozvedené.
Cílení prodejní kampaně
Prodejní kampaně lze rovněž cílit podle lokality, věku, pohlaví, zájmů apod. Zajímavé jsou především takzvaná „podobná publika“. Ta nám dokáže Facebook vytvořit na základě dat, které mu poskytneme, např. návštěvníci webu nemovitosti. Facebook zjistí, co mají návštěvníci takového webu společné, najde osoby se stejnými zájmy (podobné publikum), no a na poté můžeme cílit reklamu. Funguje to skvěle.
Remarketing
Velmi důležití jsou návštěvníci webu, kteří si například navštívili webovou stránku nemovitosti. Na ně pak můžeme cílit reklamu vytvořenou přesně na míru tomu, co si na webu prohlédli, například obrázek bytu s textem „Líbí se vám tento dům? Neváhejte si sjednat prohlídku“.
Více zájemců o koupi
Díky těmto možnostem můžeme nemovitosti servírovat potencionálním kupujícím na Facebooku, Messengeruči Instagramu, aniž by museli aktivně navštěvovat inzertní servery. Oslovíme více potencionálních kupujících, máme více prohlídek, více vážných zájemců a ve finále můžeme pro kupujícího vyjednat vyšší cenu a nemovitost prodat rychle.
Pokud Vás zajímá, jak prodávám nemovitosti, tak mě neváhejte kontaktovat:
Tomáš Surovec – realitní makléř pro Zlín, Vsetín, Valašské Klobouky
Tel: 731 765 724
Email: surovec@realpremium.cz
Web: www.tomassurovec.cz
Komentáře 0